Cunoaște invitații

Codruț Dumitrescu

Manager Overground Music

După mai mult de 15 ani petrecuți în mediul corporatist, în special în vânzări, a pătruns în lumea muzicii alternative ca manager al trupei byron, odată cu înființarea acesteia în 2006. În 2013, altături de echipa de PR coagulată, în timp, în jurul formației, a pus bazele agenției Overground Music, împreună cu care începe colaborarea și cu alți artiști din această zonă muzicală.

În prezent, Overground Music și-a extins activitatea, dezvoltând diverse proiecte și ajungând să reprezinte artiști de renume ai scenei muzicale românești, precum byron, Robin and the Backstabbers, The Mono Jacks, Travka sau Lucia.

Cosmin Ionescu

PR - Overground Music

Co-fondator al agenției Overground Music, are peste 5 ani de experiență în PR cultural, Social Media Management și promovare online. În cadrul agenției, lucrează cu artiști precum byron, Robin and the Backstabbers, Luna Amară, Travka, Lucia sau The Mono Jacks. Preocupat de strategii de imagine, de narativa din spatele imaginii artiștilor și de comunicarea acesteia online și offline, Cosmin va susține, la Muzicon,  un workshop despre realizarea kiturilor de presă electronice (EPK) pentru artiști.

Împreună cu trupa byron a compus coloana sonoră pentru un serial original HBO – ”Rămâi cu mine”, soundtrack materializat in albumul ”Melancolic”. A compus, de asemenea, muzica pentru ”Dopul scuză mijloacele”, un scurt-metraj în regia lui Mihai Ionescu și pentru spectacolul ”Să-i îmbrăcăm pe cei goi”, pus în scenă anul acesta la Teatrul de Artă București. De-a lungul anilor a colaborat cu o mulțime de artiști, printre care: Alexandru Andrieș, Nicu Alifantis, Paula Selling, Luiza Zan.

Iulia Pop

PR - Overground Music

Cu peste 5 ani de experiență în PR cultural, relații cu presa și Social Media, co-fondator al agenției Overground Music, Iulia colaborează cu artiști precum byron, Robin and the Backstabbers, The Mono Jacks, Travka sau Bălănescu Quartet. Experiența profesională, împreună cu studiile efectuate, îi permit să aibă o perspectivă aplicată și relevantă asupra relațiilor dintre artiști, public și presă, pentru dezvoltarea unor strategii de comunicare adaptate și cât mai eficiente.

Dan Byron

Leader trupa byron

Dan Byron face muzică de la 6 ani. A studiat vioara timp de patru ani și a continuat cu flautul, timp de încă șapte. Canto a studiat doar puțin, deși la un moment dat visa să cânte operă. În trupe de rock cântă de la sfârșitul lui 1995. Este fost membru al trupelor Urma și Kumm, iar din 2006 este liderul și vocalistul trupei byron, alături de care a lansat 6 albume de studio si 3 DVD-uri live: „Acoustic Drama”, „Live Underground” (filmat în Salina Turda) și „Electric Marching Band”, în care cântă alături de Fanfara Garnizoanei Bistrița și un cor de elevi.

Împreună cu trupa byron a compus coloana sonoră pentru un serial original HBO – ”Rămâi cu mine”, soundtrack materializat in albumul ”Melancolic”. A compus, de asemenea, muzica pentru ”Dopul scuză mijloacele”, un scurt-metraj în regia lui Mihai Ionescu și pentru spectacolul ”Să-i îmbrăcăm pe cei goi”, pus în scenă anul acesta la Teatrul de Artă București. De-a lungul anilor a colaborat cu o mulțime de artiști, printre care: Alexandru Andrieș, Nicu Alifantis, Paula Selling, Luiza Zan.

Emil Biebel

Owner Viniloteca

Numele lui Emil Biebel este unul cât se poate de cunoscut pentru iubitorii de muzică din Timișoara. Fondatorul primului magazin de muzică din România (Rocka Rolla) a fost unul din cei trei timişoreni care, pe vremea dinaintea Revoluţiei din 1989, vindea viniluri în Timişoara. Pasiunea sa pentru muzică s-a materializat, mai apoi, ca manager de trupe. Din 2015 a deschis Viniloteca, loc de suflet pentru artiștii timișoreni și nu numai.

Andreea Iager-Tako & Norbert Tako

Producători evenimente culturale

Producători de evenimente culturale, cofondatori ai PLAI Festival și hub-ului cultural AMBASADA, cei doi sunt deschizători de drumuri în ceea ce numim „management cultural” în Timișoara.

Event Producers for Artists sau "Ce e in mintea producatorilor de evenimente" se numește discuția pe care intenționează să o lanseze la Muzicon. O discuție deschisă cum arată industria muzicală locală pentru producătorii de evenimente, despre felul în care lucrează companii de management al artiștilor internaționali, dar și organizatorii și promotorii concertelor din alte țări. Deschiși să împărtășeasca din culisele unui festival, Norbert și Andreea vor putea răspunde la întrebări prin filtrul personal, subiectiv și asumat al organizatorilor care fac lucrurile din convingere și cu multă pasiune.

Bogdan Șerban

Realizator emisiuni Radio Guerrilla

Face radio de peste 22 de ani, chiar dacă la baza academică e actor. „La început m-am încăpățânat să satisfac ambele profesii (actoria și radioul), dar, în timp, radioul a acaparat organic tot spațiul profesional. În toți anii ăștia am apucat să “mă dau” pe/în toate sloturile grilei de programe: matinal, drive time, support show-uri, talk-show-uri nocturne. De 12 ani ocup, cu mici pauze, afternoon drive time-ul Radio Guerrilla: LogOut. De 7 ani moderez singurul radio-live-session de pe piața locală: GuerriLive.”

Crez: „DJ-ul de radio este un “animal” special: este cel mai vocal și compulsiv ascultător de muzică.”

Dudu Radoslav

Membru fondator AnonimTM

Dudu este unul dintre veteranii drum’n’bass-ului din România. Și-a format cultura muzicală de bază încă de mic, de la posturile de radio sârbești. Încă de la vârsta de 6 ani studiază chitara clasică împreună cu liderul renumitei trupe românești Pro Musica, Ilie Stepan.

Împreuna cu Ufo dă startul mișcării underground-electronice timișorene, prin

legendarele party-uri din depozit, în 1995 și 1996. În 1998, alături de trei prieteni (Clau Popescu - mai târziu Roli Breaker, Emil Ernst și Sergiu Pascu) formează AnonimTM, special conceput pentru promovarea mișcării de breaks. În 2004 înființeaza RADIO AnonimTM, un post de radio pe internet care emite săptămânal 3 ore de muzică „electronică”, unde are și emisiunea sa lunară numita „Essential Beats”, care primeste feedback foarte pozitiv din toată lumea.

Bogdan Racz

Inginer de sunet - Prezent Sound

Bogdan e inginer de sunet în cadrul companiei Prezent Sound, companie pornita în anul 2009, ce asigură soluții de sonorizare pentru diverse tipuri de evenimente.

"Am pornit compania Prezent Sound din nevoia de avea un sunet de calitate la concertele pe care le susțineam alături de formația Sonatic. Am avut permanent dorința de a elimina soluțiile improvizate într-o producție live. În toți acești ani, am avut șansa să mă bucur de muzică, și, totodată, să facilitez transferul de energie de la scenă către public, pentru o mulțime de artiști. Experiența de scenă, ca artist, m-a ajutat foarte mult să înțeleg nevoile care apar, pentru a putea susține un moment artistic la înălțime. Sunt bucuros să pot împărtăși din această experiență."

Carina Sava

Artist manager - Agenția de vise

Carina Sava a studiat Comunicare și Relații Publice la Universitatea de Vest din Timișoara. După mai multe proiecte de freelancing pentru formația Vama în timpul facultății, în 2008 a decis să se mute în București. Timp de 2 ani a fost PR & Events Manager la Agenția de Vise, unde a lucrat pentru formația Vama, dar și pentru diverse proiecte culturale (Cruciada Culturii) sau educaționale (Chirilă în licee).

Din 2011 este managerul formației Vama și al lui Tudor Chirilă, iar recent a început să dezvolte noi proiecte în jurul unor artiști tineri. Vara acesta a absolvit cursurile masteratului de Artist Management din cadrul Berklee College of Music.

Ovidiu Hrin

Manager Synopsis

Curator al secțiunii Design grafic și ilustrație la Romanian Design Week, Ovidiu Hrin deține și Synopsis, un studio de design grafic versatil. Susține conferințe și ateliere de design grafic atât în țară, cât și în străinătate (DesignMAI Berlin, Vienna Design Week, European Design Conference Zürich).

În 2011 lansează, la Timișoara, “Typopassage – micro-muzeu de artă tipografică și design”, dedicat dialogului și educației în comunicare vizuală. Lucrările sale sunt selectate de numeroase publicații de specialitate și premiate în cadrul unor concursuri precum: European Design Awards, Zgraf Triennale, Golden Bee - Moscova, Graphis New York, Shenzhen International Poster Festival.

Ioan Constantin

Events & Logistics Manager - Expirat

De aproape 20 de ani în lumea industriei muzicale și cu 10 ani în care participă activ la dezvoltarea bunelor practici profesionale prin poziția de events&logistics manager la Expirat, „clubul ăla în care au cântat toți, prin care au trecut toți și căruia i-am câștigat statutul de icon al unei generații” , după cum chiar el spune.

În paralel, este om de producție și tehnic pentru evenimente de amploare (festivaluri, live-uri, concerte pe stadioane sau pe terenuri virane).

Antonio Nartea

Management și comunicare - Expirat

29 de ani de viață, din care vreo 15 petrecuți în cluburi, baruri, pub-uri și evenimente de tot felul. Absolvent de comunicare, relații publice și publicitate, Antonio Nartea lcurează de 10 ani în (sau pe lângă) îndustria muzicală. A trecut pe la mătură, cărat boxe, montat echipamente, taxat public la intrare în spațiul de eveniment, apoi a ajuns să facă PR&comunicare pentru Tralala Events, bookings pentru Fabrica și Atelierul de Producție. Mai face și evenimente în regie proprie când nu pune muzică (sub diferite alias-uri).

Cu Expirat colaborează din 2010, iar în acest moment se ocupă de managementul și strategia de comunicare, dar și de o parte din evenimentele pe care clubul le găzduiește. Pe lângă asta, mai semnează strategia de comunicare și implementarea ei pentru Energiea și Pâine și Vin.

Octavian Horvath

Solist Implant pentru Refuz și Blazzaj

Se află în peisajul muzical românesc de mai bine de 20 de ani, începându-și cariera după terminarea liceului. Muzica l-a fascinat de mic și primul instrument la care a învățat să cânte este chitara. Trupele în care este solist s-au făcut remarcate în scena underground-ului românesc încă de la debut. Implant pentru refuz are 22 de ani de activitate și 8 albume, dintre care unul lansat cu ajutorul unei campanii de crowdfounding, iar Blazzaj s-a lansat în 1998 și transmite cu ajutorul acid jazz-ului un sound complex, plin de energie.

Deea Petrică

PR - Overground Music, Timișoara
Cu o experiență de peste 7 ani în industria comunicării, Deea face acum parte din ambele tabere: este atât event organizer și booker pentru evenimentele proprii, cât și PR pentru festivaluri și artiști. Crede în autenticitate și în schimbare și vrea ca toate lucrurile pe care le face să fie „altfel”, atât online, cât și offline. La workshopul despre Social Media pentru artiști, va împărtăși o serie de tips & tricks de luat acasă, pentru cei care încă sunt nesiguri pe ei într-ale online-ului.

Participă la Muzicon!

Participarea la Muzicon e gratuită, în limita locurilor disponibile. Vino să cunoști profesioniști din industria muzicală și să îi asculți vorbind despre bune practici. Pe lângă asta, poți interacționa cu alți practicieni din design, organizare de eveniment, oameni de comunicare și marketing sau producători din industrie.

Eveniment realizat cu susținerea